خرید هر روز رادیاتور پنلی هیدرونیک هر روز نیست ، اما در صورت نیاز به یک رادیاتور ، معمولاً به آن احتیاج دارید ، چه برای سیستم گرمایش دیگ بخار جدید در خانه و چه برای تعویض وسط زمستان.

 

شاید بیشتر با رادیاتورهای چدنی حجیم موجود در خانه مادربزرگ آشنا باشید ، اما رادیاتورهای صفحه تخت شیک تری در سالهای اخیر در دسترس شما قرار گرفته است.


رادیاتور پنلی چیست؟


رادیاتورها از آب گرم شوفاژ مرکزی شما برای گرم کردن اتاق های جداگانه در خانه استفاده می کنند. همانطور که آب گرم از طریق لوله کشی به رادیاتور وارد می شود ، قبل از خروج از یک لوله سیم پیچ داخل آن جریان می یابد تا به رادیاتور بعدی سرازیر شود. این لوله توسط پره های کوچک همرفت احاطه شده است تا سطح را برای حداکثر انتقال گرما افزایش دهد.

 

انواع رادیاتورها گرمای آب را به طور متفاوتی به اتاق شما منتقل می کنند. رادیاتورهای چدنی سنتی از تابش استفاده می کنند ، یعنی گرمای آب به اجسام اتاق ، از جمله بدن شما منتقل می شود.

 

رادیاتورهای صفحه تخت ، که گاهی اوقات رادیاتورهای همرفت نیز نامیده می شوند ، در درجه اول از همرفت ، یعنی گرم شدن هوا استفاده می کنند. وقتی هوا از پایین به رادیاتور می ریزد ، گرم می شود و به داخل اتاق می رود. هوای گرم که بالا می رود هوای اتاق سرد را که به پایین فرو می رود و به رادیاتور نیز کشیده می شود ، جابجا می کند. چرخه تا جایی ادامه می یابد که هوای اتاق شما به دمای مورد نظر شما برسد.

 

چرا رادیاتورهای صفحه تخت را انتخاب کنید؟


رادیاتورهای صفحه تخت با طراحی ظریف خود ، ظاهری زیبا و مدرن ارائه می دهند و به زیبایی با هر اتاق ترکیب می شوند. آنها حتی می توانند متناسب با رنگ اتاق رنگ شوند. طراحی جذاب آنها سالهاست که رادیاتورهای صفحه تخت را در اروپا محبوب می کند و اکنون در ایالات متحده در حال جلب توجه هستند.

 

رادیاتورهای سبک پنلی یک گزینه مناسب برای جایگزینی رادیاتورهای چدنی بزرگ و قدیمی در خانه شما هستند و برای هر دو سیستم دمای پایین و بالا بسیار مناسب هستند.

چه تفاوتی بین رادیاتورهای تک و دو پانل وجود دارد؟


تفاوت رادیاتورهای تک و دوتایی در تعداد پنلهای هر یک است. همانطور که از نام آنها پیداست ، تک پنل ها فقط یک صفحه جلو دارند و دو صفحه نیز دارای یک صفحه جلو و عقب هستند.

 

رادیاتورهای دو پانل می توانند گرمای بیشتری را سریعتر تأمین کنند زیرا سطح اضافی برای انتقال گرما دارند. آنها در اتاقهای بزرگتر یا اتاقهایی که نیاز به گرمایش بیشتری دارند بهترین عملکرد را دارند. رادیاتورهای تک پانل در اتاقهای کوچکتر ، راهروها و حمامها به خوبی کار می کنند.

 

اندازه رادیاتور


اگر شما رادیاتور ایران رادیاتور پایه پایه را جایگزین می کنید ، انتخاب اندازه مناسب نسبتاً ساده است. اگر اینگونه نیست ، مطمئن شوید که اندازه مناسبی را انتخاب کرده اید تا از سردرد جلوگیری کنید و در وقت خود صرفه جویی زیادی کنید.

 

اگر در تعیین اینکه اندازه ای را انتخاب کنید مشکل دارید ، در صورت تمایل با ما (021888306500) تماس بگیرید و از ما کمک بگیرید. شما همچنین می توانید از ماشین حساب اندازه رادیاتور ما استفاده کنید.

 

نصب رادیاتور پنلی


براکت های دیواری گیره هر رادیاتور دارای دو براکت نصب شده به سبک گیره است. به سادگی این موارد را به دیوار بچسبانید و رادیاتور را در جای خود قرار دهید.

 

رادیاتور برای کاربردهای چپ گرد قابل برگشت است. علاوه بر اتصالات استاندارد پایین ، قیمت رادیاتور را می توان با اتصالات یک طرفه و اتصالات انتهایی نصب کرد.

 

انتخاب اتصالات رادیاتور پنلی


برای اتصال رادیاتور به سیستم گرمایشی خود به اتصالات مناسب احتیاج دارید. جداول زیر بسته به استفاده از لوله های PEX یا مسی ، اتصالات مختلفی را که ممکن است لازم داشته باشید بیان می کند.

 

مشاهده لیست قیمت انواع رادیاتور پنلی در لینک روبرو : رادیاتور پنلی