اگر در وب سایت بامین تهویه به دنبال عبارت "پمپ آب خانگی بی صدا" باشید ، حداقل 538 عنوان پیدا خواهیم کرد. در این میان افرادی بودند که برای شستن حباب ها در حین استحمام باید مدت زمان بیشتری طول بکشد. از آنجا که آب از دوش کم و کمتر روان می شود تا زمانی که جریان سرسختانه آن متوقف شود ، این امر معمولاً با حمام های طبقه دوم اتفاق می افتد یا وقتی مردم در خانه همزمان آب را روشن می کنند ، اتفاق می افتد.

این وضعیت به ویژه در ساعات شلوغی که قبل از خروج از خانه یا استفاده از دستگاهی که به فشار آب نیاز دارد ، به آب احتیاج ندارد ، مسئله کمی نیست. اما می توان با نصب یک پمپ آب خوب به افزایش فشار و توزیع مصرف آب به طور مساوی این مشکل برطرف شد. این محتوا  مجموعه کاملی از پمپ های آب را برای به اشتراک گذاشتن با شما ، از تهیه قبل از نصب به منظور تأمین حداکثر استفاده ، در اختیار شما قرار داده است. صرف نظر از اینکه چند نقطه آب به طور همزمان باز شود ، آب به همان اندازه قوی است.

2 موردی که باید قبل از نصب پمپ آب آماده کنید


قبل از نصب پمپ آب خانگی بی صدا فضا را آماده کنید


آماده سازی منطقه و تعیین محل نصب مناسب یکی از اولین عواملی است که نمی توان از آن غافل شد زیرا به عملکرد خوب پمپ کمک می کند و طول عمر آن را افزایش می دهد. معمولاً قرار دادن در سطح زمین در زیر لبه های جلو بدون سیلاب پمپ های آب وسایلی هستند که گرم می شوند. بنابراین ، نباید در نزدیکی دیوار نصب شود ، باید حداقل 15 سانتی متر از دیوار فاصله داشته باشد تا یک منطقه خنک کننده ایجاد کند و به راحتی سرویس دهی شود. نکته مهم ، نصب پمپ های آب در نزدیکی اتاق خواب نیست. زیرا پمپ آب به صورت خودکار کار خواهد کرد. پمپ آب در طول روز. هنگامی که در هر نقطه از آب استفاده می شود ، صدا و ارتعاشات ناشی از پمپ آب ممکن است اتاق را تحت تأثیر قرار دهد.

مخزن آب مورد نیاز است


پیش نیاز هر نصب پمپ آب ، مخزن آب برای نصب صحیح پمپ آب است ، همیشه ابتدا لوله تأمین آب را به مخزن آب وصل کنید. و سپس پمپ آب را به مخزن آب وصل کنید. پمپ را مستقیم به لوله کشی وصل نکنید. کشیدن آب از لوله های آب عمومی برای استفاده در خانه شخصی علاوه بر نقض مقررات MWA شماره 26 ، باعث می شود همسایگان از میزان آب کمتری رنج ببرند و ممکن است به سیستم لوله داخلی داخل خانه شما نیز آسیب برساند.

برای اندازه منبع آب در خانه ، باید اندازه ای را انتخاب کنید که برای استفاده افراد در خانه کافی باشد. بر اساس میانگین تقاضای آب 200 لیتر برای هر نفر برای ذخیره آب به مدت 1 روز.

روش محاسبه بدست آوردن تعداد افراد x 200 (لیتر) x تعداد روز برای بدست آوردن مقدار آب مورد استفاده است ، به عنوان مثال در خانه ای با 4 عضو ، برابر است با 4 x 200 = 800 لیتر در هر روز است و باید در موارد اضطراری 2-3 روز باشد. بنابراین آب برای یک خانواده 4 نفره باید 1500 - 2500 لیتر باشد.

 

5 ویژگی مهم در خرید پمپ آب خانگی بی صدا


وات مناسب را برای استفاده انتخاب کنید
پمپ های آب در بسیاری از مارک ها و مدل ها موجود است. هر مدل امتیاز فروش متفاوتی دارد. برخی از مصرف کنندگان به اشتباه فکر می کنند که یک پمپ آب خوب باید قدرت وات بالایی داشته باشد. توان وات بالا خوب است اما ممکن است برای خانه ای با نقطه مصرف آب پایین بهتر از حد لازم باشد. قبل از تصمیم گیری برای خرید ، باید مشخصات پمپ آب را مطالعه کنید تا برای استفاده به عنوان اصلی مورد استفاده قرار گیرد. با در نظر گرفتن میزان استفاده در روز ، چند نقطه آب در خانه وجود دارد؟ هم در محیط داخلی و هم در فضای باز ، فرصت ها و لحظاتی که همزمان با ارتفاع ساختمان می گذرانند و سپس داده ها را برای جمع آوری و انتخاب اندازه پمپ می گیرند که فرمول های ساده تری برای انتخاب دارد به عنوان تصویر زیر.

 

عملکرد تنظیم فشار آب به صورت خودکار


پمپ آب دو نوع اصلی وجود دارد: پمپ ، نوع مخزن فشار و پمپ فشار ثابت. هر دو مزایا و معایب مختلفی به شرح زیر دارند:

پمپ های سیلندرهای فشار (استوانه ای) از اصل اجازه می دهد تا آب جایگزین هوا شود ، که با استفاده از فشار هوا در پمپ آب را به قسمت های مختلف ساختمان می کشاند. مزیت بادوام ، ارزان ، یافتن قطعات آسان است اما در ایجاد فشار آب ناهموار معایبی وجود دارد. وقتی همزمان روشن شود ، ممکن است قدرت هر نقطه از آب یکسان نباشد. پمپ آب به طور مکرر خاموش می شود ، بنابراین شما همیشه باید هوا را چک کنید و آب را آزاد کنید.

پمپ فشار ثابت یا اینورتر (به شکل مربع). اگر بودجه خرید پمپ آب کافی باشد. پمپ آب با فشار ثابت را پیشنهاد کنید که دارای نمای بیرونی مدرن و زیبایی است که فشار آب مداوم را فراهم می کند. مناسب برای خانه هایی با چندین نقطه استفاده از آب و دستگاه هایی که به فشار آب مداوم نیاز دارند مانند ماشین لباسشویی ، آبگرمکن و دوش باران. از مزایای این نوع پمپ می توان به سبک بودن ، سبک بودن و اندازه جمع و جور بودن ، صرفه جویی در مصرف برق اشاره کرد ، اما قیمت بالاتری نیز دارد.

و اگر می توانید بودجه را کمی بیشتر کنید ، پمپ آب با فشار ثابت با مشخصات بالا دارای یک عملکرد کنترل پمپ آب هوشمند است که قادر است به طور خودکار سیستم تغییر فشار آب را بررسی کند. هنگامی که فشار آب کاهش می یابد ، فشار آب می تواند به تنهایی تنظیم شود. بعضی از مدل ها می توانند فشار سیستم را در صورت لزوم تنظیم کنند و می توانند چرخه موتور را با توجه به مصرف واقعی آب تنظیم کنند. پرداخت کمی گران تر ، اما مطمئن باشید که هر نقطه استفاده حتی اگر به طور همزمان فعال باشد ، نیروی سازگار را ایجاد می کند.

 

از مواد بدنه پمپ غافل نشوید


پمپ های آب دستگاه هایی هستند که معمولاً در سطح زمین نصب می شوند و اغلب تحت تأثیر نور خورشید ، باد و باران قرار می گیرند. اگر مخزن از مواد بی کیفیت ساخته شده باشد ، به راحتی خورده شده و باعث نشت مخزن در امتداد درز می شود. فراموش نکنید که به دنبال مدل هایی می گردید که بدنه از مواد بادوام ساخته شده است. بدون زنگ زدگی یا طراحی بدون درز ، برای جلوگیری از نشت درز. این باید یک پمپ آب باشد که دارای خواص خنک کننده خوبی برای افزایش عمر موتور باشد. در بعضی از مدل ها ، فن های خنک کننده در دستگاه وجود دارد. اما برخی از مدل های پمپ آب اتوماتیک خنک کنندگی آب یا استفاده از موتورهای آهنربای دائمی را طراحی کرده اند. بنابراین نیازی به داشتن فن خنک کننده نیست.

باید سیستمی برای بررسی ناهنجاری های آب وجود داشته باشد


یک پمپ آب بی صدا خوب باید دارای نشان TIS باشد ، از جمله فناوری تشخیص ناهنجاری ها و خاموش شدن خودکار ، مانند جلوگیری از فشار زیاد لوله های لوله کشی که آب اضافی را ارسال می کند. اگر شیر آب کاملاً بسته نشود ، سنسورهایی برای محافظت در برابر خشک شدن و محافظت در برابر نشتی دارند. پمپ آب قسمت جلوی دستگاه را آگاه می کند. با خاموش شدن خودکار به منظور محافظت از ایمنی و اطلاع از وجود نشتی به کاربران.

پمپ ساکت است ، راحت می تواند بخوابد ، شب را وحشت زده نمی کند


پمپ آب عمومی با هر بار روشن شدن آب سر و صدا خواهد شد. سطح صدا 50-60 دسی بل است که برای سلامتی بدن مضر نیست. اما ممکن است در سلامت روان افراد در خانه تداخل ایجاد کند و همسایگان پیشنهاد می کنند به دنبال یک اینورتر سیستم پمپ آب خودکار باشید ، که صرفه جویی در هزینه های برق است. عملکرد هنوز بی صدا است برخی از مدل ها دارای سطح صدا برابر هستند. با آنچه ما در مورد آن صحبت می کنیم ، به طور معمول حدود 45 دسی بل ، به کاهش آلودگی صوتی بسیار کمک می کند.

 

مشاهده لیست قیمت انواع پمپ آب در لینک روبرو : پمپ آب