فیلتر شنی استخری با استفاده از مواد مختلف فیلتر کردن آب در انواع مختلف وجود دارد. ساده ترین نوع ، کارتریج فیلتر قابل تعویض متداول در یک قوطی است که پس از پمپ در خط تخلیه نصب شده است. اینها معمولاً در استخرهای روی زمین با حجم کمتر استفاده می شوند و به غیر از تغییرات فیلتر برنامه ریزی شده ، به هیچگونه نگهداری و تعمیراتی احتیاج ندارند.

فیلترهای شنی و ماسه که در استخرهای بزرگتر در زمین استفاده می شوند ، از یک بستر سیلیس درجه صنعتی برای فیلتر کردن آب هنگام نفوذ در زیر فشار پمپ از طریق شن و ماسه استفاده می کنند. واریته دیگر از زمین دیاتومه به عنوان محیط فیلتر شنی استفاده می کند. پودر متخلخل ویژگی های فیلتر شنی بسیار خوبی را ایجاد می کند. فیلترهای شن و ماسه و DE برای تمیز کردن فیلتر نیاز به شستشوی دوره ای دارند.

تنظیمات فیلتر شنی استخر


دریچه های چند پورت فیلتر شنی استخر دارای تنظیمات عمومی هستند که برای همه مارک های اصلی فیلترهای شن و ماسه اعمال می شود. تنظیمات "فیلتر شنی" آب را از طریق شن و ماسه یا محیط DE جریان می دهد ، سپس فیلتر شنی فلزی را از طریق درگاه بازگشت به استخر خارج می کند. این تنظیم استاندارد برای عملکرد عادی پمپ و فیلتر است.

تنظیم "بکواش" جریان آب را از طریق فیلتر شنی به عقب هدایت می کند تا آلودگی ها را از بین ببرد. هنگامی که فشار فیلتر شنی نشانگر انسداد است از این تنظیمات استفاده کنید. در حین شستشوی آب ، آب کثیف از طریق درگاه زباله از فیلتر خارج می شود و در فاضلاب فاضلاب تخلیه می شود.

موقعیت شیر ​​"Waste" فیلتر شنی را دور می زند. آب پمپ از طریق درگاه پمپ آب وارد شده و مستقیماً از طریق درگاه زباله به داخل فاضلاب خارج می شود. این تنظیمات برای جاروبرقی استخر یا کاهش سطح آب استفاده می شود.

"چرخش مجدد" نیز فیلتر شنی را دور می زند اما آب در گردش را به جای تخلیه به استخر می فرستد. این یک تنظیم مفید هنگام انجام برخی از درمان های شیمیایی است که باعث آلودگی محیط فیلتر شنی می شود. "بسته" تمام آب ورودی به استخر را خاموش می کند.

 

مشاهده لیست قیمت انواع فیلتر شنی در لینک روبرو : فیلتر شنی